Straszne. Zlikwidowano loty do Sztokholmu! To jak teraz będziemy latać do Warszawy?
|
|
co się dzieje na naszym lotnisku ??, zamiast się rozwijać ono się zwija
|
|
Powtórka sprzed 4 lat. Zbliżają się wybory samorządowe, linie chcą wysępić kasę od lotniska/samorządu
|
|
Do Zaniepokojonego
Co się dzieje? Nic się nie dzieje, najbiedniejszy region Unii (1 z 20 najbiedniejszych) zafundował sobie lotnisko....
|
|
Co się dzieje na lotnisku gdzie są władze zarządzające lotniskiem gdzie dyrektor handlowy paranoja
|
|
Widzę, że Lotnisko rozbudowuje się. Czy te zmiany oznaczają, że Węgry updają?
|
|
Radom ogłasza stan upadłości aeroportu, kiedy Lublin?
|
|
Mnie interesuje polaczenie do Mediolanu, ponowne latanie przez warszawkę to tragedia. Czas podroży wydłuża się o 4 do 6 godzin, nie mówiąc o cenie. Z Krakowa uruchamiają połączenie do Turynu, a z Lublina można teraz latać tylko do Izraela i na Ukrainę . A gdzie połączenia do normalnego cywilizowanego świata???
|
|
kiedy milion ?
|
|
JAK NIE WIADOMO O CO CHODZI .......................
|
|
EFEKT PAWLAKA z PSL w radzie nadzorczej
|
|
Zarząd Airport Lublin musi szykować pług i zaorać to lotnisko. Widać jak o pasażerów ładnie dbają, napewno nie tak jak o swoje kabzy. A i Wizzar też pięknie i sprawnie się stąd zwija. Myślę, że wkrótce zlikwiduje swój ostatni kierunek na Oslo i Londynowo i będzie pozamiatane. Rozbudowę tej wiaty już można spowolnić. Nareszcie będą mogły wrócić susły.
|
|
KARA dla CARPATAIR - co w temacie? Kto beknął za błąd?
|
|
kolejny sukces zarządu chyba już 7 w tym roku
|
|
Tak to jest jak na zadupiu buduje sie lotnisko, ktore w dodatku nie realizuje oczekiwan miejscowych mieszkancow (czyli uruchomienia lotów do panstw i miast gdzie pracuja mieszkancy Świdnika, Lublina i okolic).
|
|
Według systemu rezerwacyjnego znikają także połączenia z lotniskiem Londyn Luton , niedługo nasze lubelskie lotnisko przestanie być obsługiwane przez linie Wizzair.
|
|
Dla wlodarzy lotniska i smierdzace PiS najwazniejsze i priorytetowe sa loty na UPAdline.
|
|
....nie lotnisko decyduje o polityce przewoźników, ale rachunek ekonomiczny! Najprawdopodobniej obliczyli sobie, że się im nie opłaci, ponieważ 2+2 zawsze musi być równe 4. Obłożenie pasażerskie poniżej 75% przynosi stratę. A przecież o zysk chodzi. Sztokholm i Oslo, gdzie pracuje bardzo wielu lekarzy i pielęgniarek pochodzących z naszego regionu sprawdza się w okresie urlopowym, a nie zima.... To jako przykład!
|
|
Może warto podać źródło tej informacji?
|
|
Niedlugo zniknie ostanie polaczenie i sie te bude zamknie
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|